دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

دانمارک سرزمین شیرینی های گل محمدی ... !!!

بعد از این همه سرو صدای بعد از جریان هتک حرمت امام (ره) که اگه خاطرتان باشد همان نمایش تصاویر پارگی عکس مبارک ایشان بود و بعد دعوت برای راهپیمایی 27 آذر برای اعتراض به پارشدن عکس امام(ره) که هیچکس نیومد و به قولی 2000 نفر بسیجی یک راهپیمایی میلیونی راه انداخته بودن و بعد بد دهنی های آیت الله یزدی و جواب دندان شکن مهدی کروبی اونهم از نوع دندان طلای شیطانی و بعد برگزیده شدن احمد زید آبادی شرف اهل قلم برای جایزه قلم زرین و بعد جنجال بر سر دفاع نکردن تاجزاده در دادگاه و دلیل آوردن ایشان با این عنوان که تا دادگاه جنتی برگزار نشه من در هیچ دادگاهی از خودم دفاع نمیکنم و بعد توقف سایت موج سبز ازادی بعد از دزدیده شدن دامنه org این سایت و هک شدن تویتر برای 10 دقیقه و مصاحبه مهدی کروبی با شبکه BBC در نهایت احمدی نژاد رئس جمهور محبوب و تحمیلی مردم ایران به دانمارک و به اجلاس کپنهاک رفت.


احمدی نژاد به اجلاس کپنهاک رفت تا باز در سخنرانی خود مثل بچه مدسه ای ها روی کاغذی که در دست داره نگاه کنه و در نهایت توپق بزنه و نشون بده که متن سخنرانی رو خودش ننوشته وگرنه دست خط رو میتوسنت بخونه و رفت تا ملکه دانمارک او را یعنی محمود احمدی نژاد را به ضیافت شام دعوت نکنه و در نهایت با سر بلندی تمام و آبرو ریزی مفصل تر به ایران برگردند.



حالا اصلاً موضوع چیز دیگری است...

اگر نگاهی به موضع این مطلب بیندازید متجه میشود که هدف از این همه صغرا کبرا چیدن ها از اول این مطلب چه چیزی است.احمدی نژاد به دانمارک رفت، خوب توجه کنید ببینید اشتباه تایپ نکردم، دانمارک.
فرض کنیم هنوز دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی است و در همین گیرو دار شیرینی محبوب دانمارکی بعد از تغییر اسم دادن و عوض کردن سه جلد مبارک اسم خود را از دانمارکی به گل محمدی تغییر دادند و البته در همین اوضاع اجلاس کپنهاک هم برگزار بشه، خوب چی میشه؟ بله به محض رفتن سید محمد خاتمی به دانمارک بسیجیان و ذوب شدگان همونی که خودتون میدونید کفن پوشان و بیکار و علاف به خیابانها می آمدند و میرفتند مهرآباد تا سید محمد خاتمی از هوا پیما که پیاده شد با لنگه کفش بزنن بهش، البته اینجور لنگه کفش پرانی ها در تخصص و در انحصار برادران کذب الخبار فارس و بقیه دوستان گرامی اونهاست.


هیچگاه فراموش نمیکنم زمانی که در یک روزنامه دانمارکی کاریکاتوری منتشر شده که به پیامبر اسلام منتصب بود و چه جنجالی که به راه نداختن، کار تا جایی پیش رفت که راهپیمایی به را انداختن تا جایی که من خودم از نزدیک شاهد بودم که در یکی از راهپیمایی ها در یکی از استانها پرچم دانمارک را به یک الاغ یا همان خر خودمان پوشانده بودن و آن خر را در کنار خود به راهپیمایی مجبور کرده بودن و در نهایت آن جنجالها تنها تغییر نام شیرینی دانمارکی به گل محمدی بود.

حالا محمود احمدی نژاد به دانمارک سفر کردند و دوست داران و علاقه مندان به کودتا و ذوب شدگاه همونی که خودتن میدونید خفـ... گرفتند و یادشان رفته در آن زمان و در نشان دادن انزجار خودشان از دانمارک یک روزی داشتن خودشون رو مثل عکس امام(ره) پاره میکردند و حالا راست راست رئیس جمهور محبوبشان میرود دانمارک و می آید و آب از آب هم تکان نمیخورد.




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر