دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

حرمت شکنی به سبک 20:30، توقیف برای حیات نو...!!!


حرمت شکنی به سبک 20:30، توقیف برای حیات نو...!!!



سلام

16 آذر با توقیف روزنامه حیات نو به مدیر مسئولی هادی خامنه ای برادر مقام رهبری همزمان برنامه 20:30 در نا باوری همگان تصاویر عتراضات روز دانشجو و مخصوصاً شعارهای این این روز را در گزارشی پخش کرد! کاری تقریباً تعجب همگان را در پی داشت، و متقابل حیات نو توقیف شد.

در 17 آذر و در ادامه لا اوبالی گری های خود تصاویری را در گزارشی نمایش داد که در آن تصاویر امام خمینی (ره) و مقام رهبری به آتش کشیده شده با صدای معترضان نتایج انتخابات و با شعارهایی بعد از انتخابات و یا به قولی شعارهای جنبش سبز...! در صورتی که در آتش کشیده شدن این تصاویر چهره هیچکس مشخص نبود و صدای اعتراضات هم هماهنگ با تصاویر نبود! 20:30 باز هم مونتاژ بازی کرد.


در واکنش به این حرکت مهدی کروبی نامه شدید الحنی را به عزت الله ضرغامی نوشته و در باره اینگونه حرکتها صریح انتقاد و هشدار داده است( متن نامه مهدی کروبی به رئیس صداوسیما ).




اما 20:30 از کجا آمد، چرا آمد؟



برنامه 20:30 تنها برای تخریب اصلاحات و در اواسط دوره دوم دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و تنها برای تخریب و انتقاد از دولت اصلاحات به روی کار آمد، 20:30 بخشی از پروژه ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بود، در همان پخش اخبار از پیشرفت از کارها و پروژه های شهرداری تهران و در مقابل انتقاد های شدید و پخش گزارش های کزائی برای تخریب چهره اصلاحات که البته جواب هم داد، قصد نام آوردن از عوال شخصی و پرداختن به سوابق آنها ندارم، مهم برای من ماهیت اینگونه برنامه و مسیری است که طی میکنند و مقصدی که در نظر دارند، همسوئی با دولت کودتا و یکی از پایه های برگزاری سناریوهای سیاسی کودتاچیان و در ادامه اهداف خبرگزاری هایی مانند کیهان، فارس، مهر و... که همه این رسانه با یک طیف و یک گرایش و بعضاً با خبر ها و سناریو های مشابه و هماهنگ، آنقدر هماهنگ و منظم که برای کلید زدن سناریو ای همه هماهنگ و با یک برنامه ریزی کاملاً مشخص فعالیت میکنند، به عنوان نمونه پخش به آتش کشیدن تصاویر امام خمینی(ره) و مقام رهبری و فرا فکنی و نشر اکذایب همه با یک محتوا و با یک نگارش مشخص، اینها رسانه های کودتا هستند.


اما به نظر یکی از دوستان من گفت: اگه فرض بگیریم که تصاویر امام خمینی(ره) و مقام رهبری رو به آتش کشیدند، و اگر فرض بگیریم که 60% مردم ماهواره دارند یا با اینترنت کار میکنند و اخبار صحیح رو دریافت میکنند، 40% دیگه با کمک 20:30 از این خبر باخبر شدند، دقیقاً تیشه ای که مهدی کروبی در نامه خود به ضرغامی به آن اشاره کرده است.


(تصویر بالا صحنه ای از برنامه سازی ها و صحنه سازی های برنامه 20:30 در مصاحبه با مردم با عوامل خود)


این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر