دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

اگه برا همه لاتی، واصه ما شکلاتی! مصاحبه چاله میدانی با شبکه1


اگه برا همه لاتی، واصه ما شکلاتی! مصاحبه چاله میدانی با شبکه1


این مطلب ویژه دوستان چماق به دست و لات های زیر بازارچه است


سلام

مدت زیادی هست که وقت خود رو پای برنامه های صداوسیمای جمهوری اسلامی تلف نمیکنم، اما گاهی اوقا اتفاقی با به اجبار اگه میهمانی یا جائی باشم و اگه چیز جالبی از سیمای جمهوری اسلامی پخش بشه بهش توجه میکنم، مخصوصا وقتی قرار باشه کسی سوتی بده...

سه شنبه 10 آذر و از شبکه 1 سیما صحبت هائی رو از احمدی نژاد پخش کرد، من تصویر این برنامه رو نداشتم و همین طور که سرم به کار خودم گرم بود فقط صدای این برنامه را داشتم و گوش میدادم، ادبیات احمدی نژاد آنقدر روان و چاله میدانی شده بود که باعث تعجب نه تنها من بلکه دیگران نیز شده بود، احمدی نژاد جوری صحبت میکرد که انگار پسر خاله تمامی مردم جهان شده، و یا انقدر گردن کلفت و لات هست که با هر عنوانی دیگران رو خطاب کنه. استفاده از کلمه ها و واژه هایی مانند: این گاوی که زائیدن بزرگ کنن"، "جمع کنین این بساط رو" ،" لفت و لیس" ،"سوپر انقلابی" ، "مسخره کردین" ، "مسخره اش رو در اوردن" ،"اینه" ، "اینا نیست" ،"کوشنر(وزیر خارجه ی فرانسه) تعادل روانی نداره" ، "سارکوزی هم نمیدونه با این کوشنر چیکار کنه" ، توی ونزوئلا برامون کف زدن و تشویقمون کردن موقعی که نانوسکوپ رو بهشون هدیه دادیم" و البته توضیحات مفصلش برای فهموندن واژه ی "نانو" مثل : "شما متر رو در نظر بگیرین ! بعدش هم میکرومتر که یک میلیونیوم متره، حالا نانو دیگه یه چیزیه خیلی ریزتر از میکرومتر!" و خلاصه توضیح و تفصیل برای فهموندن تفاوت نانو با میکرومتر و متر و میلی متر به بیننده ها رو هم به این جمع اضافه کنین!
این رئیس جمهور بعضی هاست که اعدا دارن دکتر و به قول خودش دانشگاهی هم هست، البته نباید از تیک های عصبی محمود احمدی نژاد نیز در این برنامه غافل شد.

ما کشوری هستیم با ادبیات بسیار غنی، شاعران و نویسندگانی که دنیا را در مبهوط و شیفته خود کرده است، کشوری که هنر و ادبیات آن سراسر تاریخ را فرا گرفته است، و امروز کسی خود را رئیس جمهور مردم میخواند البته به زور و تحمیل،و جوری با مردم این کشور حرف میزند که گوئی لات زیر بازارچه است، در این برنامه احمدی نژاد فقط یک دستمال یزدی کم داشت و یک چماق که دیگه تکمیل تکمیل میشد.




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر