دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

انباری تاریخ... (عاشقان ولایت جان برکف در رکاب ساندیس...! )

انباری تاریخ...(راهپیمائی عاشورائیان = راهپیمائی در همایت از شاه)


سلام

تصاویر مربوط به راهپیمائی های بعد از حوادث روز عاشورا و توجیح و مستمسک قرار دادن دوباره اعتقادات مردمی برای پوشاندن جنایات نظام را غیر ممکن است ندیده باشید، البته صداوسیما که خدا خیرشان بدهد خوشان را جر دادند تا جایی که وقتی ساعت 2:30 نیمه شب سری به برنامه های سیما میزدیم هنوز در حال پخش کردن این تصاویر بود که مبادا کسی باشد که این تصاویر را ندیده باشد، تصاویری با کادر های بسته و چهره هایی که همه و همه یا عضو بسیج بودند و کتک خورد روز عاشورا یا کارمندان و قشر متوسطی بودند که در تنگنا قرار داشند و با اجبار به این راهپیمایی آمده بودند، به عنوان مثال من به واسطه یک نفر این موضوع را برای شما بیان کنم یکی از دوستان ما در در یکی از اداره جات حلال احمر اصفهان در حال نقاشی کردن ساختمان بوده که به سراغ او میروند از او میخواهند که یا در راهپیمائی شرکت کند و حقوق و نهار خود را بگیرد یا از حقوق آن روز خبری نیست، که آن بچاره در نهایت خریت رفتن به راهپیمائی را قبول کرده بود.


تصویر بالا و تصاویر که در مطلب ( مانکنهای اصولگرا..) قرار دادم همه و همه تصاویر راهپیمائی به قول خودشان عاشورائیان بود، و تصویر پاین تصویر صفحه نخست روزنامه اطلاعات بعد از راهپیمائی حامیان دولت بعد از حوادث روز عاشورا و توجیح جنایات خود و تصویر بعدی تصویر صفحه نخست روزنامه اطلاعات در هیاهوی انقلاب اسلامی و بعد از راهپیمائی عظیم مردم در عاشورای سال 1356 و در حمایت از شاه است، من که تفاوتی جز اسم ها و تاریخ ها نمیبینم اما شباهت هایی است که غیر انکار هستند...



دروغ و فرافکنی تنها به دولت و رئیس جمهور تحمیلی منحصر نمیشود و باید این اعتراف را بکنم که سابقه صداوسیما و روزنامه های حامی دولت سابقه چندین و چند ساله ای نه تنها در حکومت اسلامی بلکه در حکومت شاهنشاهی نیز در دروغ و فرافکنی داشته اند.

البته باید قضاوت را به مردم سپرد و از مردم خواست که در این باره قضاوت کنند، اما هنوز هستند ساده لوحانی که تنها با نشاندادن یک تصویر و یا صحبت یا آخوند آنچنان رگ غیرت شان قلمبه میشود که... این غشر از جامعه از آسیب پذیر ترین غشر های جامعه هستند، اولین کسانی که در بحران های اقتصادی اولین ضربه ها را خواهند خورد، اما ساده لوحی و محدود ماندن این افراد شاید بزرگترین ضربه ها را به نسل حال و آینده آنها وارد کند و خود از آن بی خبر هستند.

-----------------------------

اما دروغ و فرافکنی تا کجا...؟


تصویر پایین تصویر منتشر شده از خبرگزاری های فارس، مهر، کیهان، اطلاعات و ... همان خبرگزاری های حامی دولت است که با انتشار این تصویر از حضور جمعیت میلیونی در تهران و در راهپیمائی عاشورائیان به قول خودشان سخن گفتند و خبر منتشر کردند.


اما درتصویر محدوده راهپیمائی در تصویر بالا را نشان میدهد، محدوده ای با نرم افزار GoogleEarth به خوبی مساحت این محدوده را نشان میدهد و بعد به خوبی با مقیاس مشخص شده نشانداده شده است که چه تعداد نفر انسان میتوانند در این محدوده جمع شود . البته به زور ساندیس... این جمعیت میلیونی است که این دروغگو ها از آن صحبت میکنند.

------------------------------


عاشقان ولایت جان برکف در رکاب ساندیس...!

توضیح این مطلب تصاویر آشنای پایین است و توضیح من بعد از دیدن این تصاویر.




بسته هایی که برای این راهپیمائی پر شور و بیشعور آماده شده بود، حاوی دو ساندیس، بعضاً کیک های کاکاوئی، و تکه کاغذی که خود قصه زیادی دارد.

تکه کاغذ چاپ شده در این بسته ها را دقت کنید، شاید در تصویر آنچنان واضح نباشد اما مضمون اینچنین است: ( در بالا سوال از علما در باب اینکه اگر کسی به دین و مقدسات توهین کرد قتلش واجب است و در پایین جواب علما اینچنین بیان شده است که قتل کسی که به مقدسات اسلام توهین کند واجب است ) این افراد عاشقان ابا عبد الله هستند و حامیان ولایت، همان خشونتی که در تقصیم این هدایا به مردم میبینید همان مرام و خشونتی است که در روز عاشورا و در روزهای دیگر در حمله به مردم از آن استفاده میکنند، حکم و فرمان به قتل مردم را و اجب میداند و تجاوز را برای گرفتن شکنه حلال، مرامی که امروز بر سر بیت رهبری و دولت و حامیان آن سایه فکنده است و قرار است با توصل به آن مخالفان خود را سرکوب کنند، این مرام علویان است همانانی که مرام خود را مرام علی (ع) میداند، علی(ع) کی راضی به ربودن خلخالی از پای زن یهودی بود که اینان اینچنین بر برادران و خواهران خود تشنه خون انند؟





این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر