دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

یار دبستانی من باتوم به دست داشت...( یاداشتی در غروب 16 آذر)

یار دبستان من باتوم به دست داشت...( یاداشتی در غروب 16 آذر)


سلام
صبح که از خواب پا شدم حیاط خونه خیس بود هنوز نم بارونی میزذ توی صورت آدم، به خودم گفتم: روز قشنگیه کاشکی خراب نشه، و حالا غروب رسیده، دلگیر و بی حوصله...

هیچگاه رفاقت رو با هیچ چیز دیگه قاطی نکردم، و هیچگاه واکنشی در برابر کنش دوستان صمیمی خودم انجام ندادم، شاید اعتقاد مزخرفی داشته باشم اما آدمیزاده دیگه از این اخلاق و رفتار های گند زیاد داره...!!! روز 16 آذر خیلی دیر به دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان رسیدم، وقتی خواستم دانشگاه رو ترک کنم در ناباوری تمام و تعجب فراوان یک دوست را دیدم!!! دوست ای که 2سال دبستان در سالهای 72 و 73 رو با هم گزانده بودیم، البته چند ماه پیش هم همدیگه رو دیده بودیم و در مورد اعتقادات و گرایش های سیاسی یکدیگر با هم حرف زدیم، و بعد فهمیدم که شغل جالبی داره، شغلی که با تردید و به واسطه قسم ای که من بهش دادم در موردش برام توضیح داد، درسته یار دبستانی من کسی 2 سال کنار هم توی یک نیمکت نشته بودیم و ... رو دیدم، لحظه ای احساس کردم که در مقابل یکدیگر قرار گرفتیم، وقی همدیگر رو دیدیم چره خود رو برگرداند و با کسی که کنارش بود شروع به صحبت کردن کرد من هم سریع از اونجا دور شدم، وقتی رسیدم خونه تماس گرفت و گفت که میخوام ببینمت من هم گفتم مشکی ندارم و قرار شد که بیاد سراقم... یار دبستانی من باتوم به دست داشت... باز هم ما در مقابل یکدیگر قرار گرفتیم، اما این بار دعوا و اختلاف ما سر اینکه کی اول نیمکت بشینه یا دعوا سر مداد پاکن نبود، این بار ما با گرایش های متفاوت سیاسی برای دومین بار در مقابل یکدیگر قرار گرفتیم. غروب امروز رو دوست ندارم، غروب 13 آبان رو هم دوست نداشتم، دلم برای یار دبستانی خودم تنگ شده است...

تصاویر، فیلم ها و خبرهای مربوط به 16 آذر خیلی زود و با این تدابیر شدید امنیتی و مهمتر از همه قطع یا اخطلال در سرعت اینترنت سریع بر روی سایتهای خبری و اجتماعی منتشر شد، من برخی از این اعتراضات رو در دانشگاه اصفهان به چشم دیدم، خبری هم از اجتماع دانشجویان دانشگاه های دیگه مانند دانشگاه آزاد خمینی شر اصفهان به دستم رسید، اما جالب ترین نکته این روز همراهی مردم در خیابنهای تهران و در حمایت از دانشجویان و اهداف جنبش سبز بود...



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر