دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

فوت فقیه عالی قدر مرجع بزرگ جهان شیعه آیت الله العظمی منتظری


فوت فقیه عالی قدر مرجع بزرگ جهان شیعه آیت الله العظمی منتظری


خبرگزاری ایسنا در خبری از فوت آیت الله العظمی منتظری خبر داد و دفتر ایشان لحظلاتی بعد این خبر را تعیید کرد، شبکه هایی مانند العربیه و bbc انگلیسی و عربی نیز این خبر را تأیید کردند. هنوز سایت آیت الله منتظری تا این لحظه که من این مطلب رو منتشر میکنم باز نمیشه و به احتمال زیاد به خاطر ترافیک برای تأیید این خبر این مشکل به وجود آمده.

منبع خبر: خبرگزاری
ایسنا





حرفی براگفتن ندارم، شاید در این لحظه، شک شدم نمی دونم چیکار کنم تنها و تنها خیره به عکس ایشون بودم...




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر