دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

ای لشکر ساندیس بدست آماده باش آماده باش...! ( طنــــــــز )


ای لشکر ساندیس بدست آماده باش آماده باش...! ( طنــــــــز )


سلام

خسته شدیم از بس در مورد بیانات و رفتارهای محمود احمدی نژاد نوشتیم، و یا در مورد تقلب بازی های مطبوعاتی و صداوسیمای جمهوری اسلامی مطلب نوشتیم و مچ گرافیست های این خبرگزاری ها رو گرفتیم و شما هم از خواند این مطالب نیش خندی زدید و با این همه غم و اندوه که بر جامعه سایه فکنده کمی و برای مدت کوتاهی دلشاد شدید، اما با تمام این اوصاف نمی توان از راهپیمائی ساندیسی حامیان دولت و ولایت گذشت...


به تصاویر پایین نگاه کنید، چه چیزی توجه شما را جلب میکند؟ این تصاویر راهپیمائی به اصطلاح عاشورائیان است بعد از واقعه عاشورا، در تصاویر به عکسها و پوستر های که بر زمین انداخته اند نیز نگاه کنید.
به پرچم پشت کاپشن مرد سمت چپ تصویر نگاه کنید، پرچم انگلستان است اشتباه نمیکنید، خدا شانس بده مردم کاپشن با پرچم انگلیس اونم به این بزرگی میپوشن میان راهپیمائی بعد شعار مرگ بر انگلیس میده، تازه ساندیس هم میخورن و میبرن..




بله لشکر ساندیس بدستی که آماده هر گونه جان فشانی برای هر نوع خوراکی مخصوصاً ساندیس هستند، خصوصیت گداگونه ای که در دولت محمود احمدی نژاد و پیش از آن از دفاتر و شعبه های سازمان تبلیغات اسلامی و پایگاه های بسیج و سپاه پاسداران در این قشر از جامعه و در کل در جامعه ما پروش داده شد، اما خودمان هستیم باز هم به انهایی که نمک نخوردند و نمک دان شکستند منظورم این بود که ساندیس نخوردند و تصویر رهبری و امام(ره) را لگد مال کردند، اینها که حمایتشان را کردند، اربده هایشان را زدند، ساندیس هایشان را خوردند و هم بردند آنهم کارتون کارتون و در آخر بر تصویر مبارک رهبری و امام(ره) چون لشکر گلادیاتور ها تاختند!!!

کجاییند آنهایی با یک پارگی ناقابل آنچنان قشقره ای به پا کردند که باز تأکید میکنم گوئی عکس خدا پاره شده بود، اما در میان این جماعت جای آقای آهنگران خالی است که با نوای خوش و داوودی خود ایت شعر زیبا را زمزمه کند و این کلشر جان بر کف جواب دهند:( ای لشکر ساندیس به دست آماده باش آماده باش... )



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر