دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

خانه ویران ملت...( کمسیون توجیه حوادث، وجنایات بعد از انتخابات )


خانه ویران ملت...( کمسیون توجیه حوادث، وجنایات بعد از انتخابات )

چند روز پیش سایت الف وابسته به احمد توکلی یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی خبر از تقدیم گزارش کمسیون حوادث بعد از اتخابات از طرف این کمسیون به مجلس داده بود، خبری که بازتاب گسترده ای داشت و در محور این خبر نام سعید مرتوضی یا همان قاضی مرتضوی به وضوح به چشم میخورد، امروز این گزارش در صحن علنی مجلس خوانده شدکه با واکنش مخالفان و موافقان دولت و یا به نوعی سیستم حاکم مواجه شده بود، مخالفان عتراض به این نکته داشتند که این گزارش سانسور شده و بنا به مصلحت تنظیم شده است و واقعیت فراتر از این گزارش است، و موافقان دولت شاکی و معترض به نام بردن افرادی مانند قاضی مرتضوی در این گزارش بودند، در این گزارش مسئول اعزام بازداشت شدگان کهریزک قاضی مرتضوی شناخته شده است و در ادامه شک آفرینان یا به قول خوشان همان فته انگیزان که به نام موسوی و کروبی و در کل اصلاحات را نام برده اند مسئول تمام حوادث بعد از انخابات دانسته اند.

با این وجود من مانده ام که این همه دکتر و مهندس و این همه تحصیل کرده با این همه عقل و شعور و مهمتر از همه هیکل های بالای 100 کیلو فهم و درک موضوعی به این روشنی را نداشته اند؟ حالا گیریم که مقصر موسوی و کروبی باشند و اصلاحات از اول تا انتها محارب و مفسد، برای عاشورا امسال که کسی به مردم فراخوان نداده بود که به خیابان بیایند، مسئول کشته های این روز کیست؟، چه کسی جواب خون پایمال شده این ملت را خواهد داد؟

متأسفم برای خودم که خانه ملت من ویرانه ای بیش نیست، ویرانه ای برای خواب های شبانه سگان و کفتارانی است که به جای اینکه وکیل مردم باشند و در مکان دفاع از حق مردم برآیند اینگونه حق و خون مردم را پایمال میکنند. شخصاً خوشحال هستم که نماینده ای از من در این خانه ویران نیست.




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر