دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

صدای خُرد شدن استخانهای کودتا زیر پای جنبش سبز...


صدای خُرد شدن استخانهای کودتا زیر پای جنبش سبز...


سلام
بعد از ناکامی های بسیار کودتا و حکومت استبدادی دینی حاکم بر مردم ایران در مقابل جنبش سبز مردم ایران یکی از آخرین حربه های کودتا اعلام جرم محارب و محارب خواند عده ای از بازداششدگان و فعالان سیاسی و احتمال اعدام این افراد بود، ترفندکی شاید در ساعات اولیه علام این خبر کارساز بود اما در همان اولین ساعات انشار این خبر در دم خفه شد.

البته فکر کردند که با اعلام این خبر مردم را خواهند ترساند یا به قولی از همان حربه معروف (به رعب و نصر ) استفاده کردند، یعنی همان پیروزی به وسیله ترساندن، این همان ترفند و شگردی است که در گذشته از آن بسیار استفاده کرده اند، اما دیگر کارساز نیست.
بعد از اعلام این خبر موج گسترده در اینترنت مانند گذشته و از طرف کاربران جنبش سبز به راه افتاد، تشکیل کمپین ( من یک محارب هستم، اعدام م کنید )، از این نوع واکنش ها در گذشته و از طرف جنبش سبز نیز انجام شده بود، کمپین ( من مجید توکلی هستم ) در زمان دستگیری مجید توکلی و ناکامی کودتا در مقابل بد نام کردن او و داستان ساختگی فرار او با لباس زنانه که بی سرانجام ماند و این حربه کودتا نیز با شکست مواجه شد، و این بار این جنبش سبز بود که در مقابل اعلام حکم محارب باز حربه کودتا چیان را در هم شکست.


پس با افتخار من یک محارب هستم...




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر