دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

ضلع سوم...! ( ترور راهکار یک رویای مرده )


ضلع سوم...! ( ترور راهکار یک رویای مرده )


صبح روز سه شنبه 22 دی ماه در ساعات اولیه صبح خبر یک انفجار در منطقه قیطریه تهران منتشر شد، خبری که همه خوب از آن با خبر هستید، خبری در آن از کشته شدن مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران سخن گفته شد، در همان ساعات اول صداوسیما و شبکه های وابسته به دولت از واژه های شهید و تروز استفاده کردند و در یک حرکت جالب از ولائی بودن و دولت مداری این استاد سخن گفتند، گوئی همه آماده بودند که سناریوای کلید بخورد تا بازی را شروع کنند.!




شبکه جنبش راه سبز (جرس) (
WWW.RAHESABZ.NET) با انتشار خبری از به عهده گرفتن این ترور توسط انجمن پادشاهی ایران - تندر خبر داد ( منبع خبر - اینجا کلیک کنید )، با انتشار این خبر کمی اوضاع تغیر کرد، و بعد خبر از گرایش های سیاسی این استاد بر زبان آمد، استادی که رسانه های حامی کودتا از ولایت مداری و دولت مداری او سخن گفته بود کسی بود که نامش در لیست 420 استاد حامی میر حسین موسوی و یکی از امضاء کنندگان نامه حمایت از او دیده میشود، کم کم خبر های زیادی به گوش برسید خبر های که از وبلاگ های شاگردان این استاد منتشر شد، اما نکته جالب این موضوع جای دیگری است.

( امضای استاد مسعود علی محمدی در حمایت از میر حسین موسوی - کلیک کنید - صفحه اصلی )





(جرس ) با منتشر کردن خبری که از عهده گرفتن این ترور توسط انجمن پادشاهی ایران متن منتسب به این انجمن در وب سایت این انجمن را منتشر کرد با این عنوان و متن [ به گزارش جرس، این وبسایت در مطلبی آورده است که :"بامداد امروز طی یک عملیات هماهنگ و برق آسا توسط فرزندان دلاور ایران ، مسعود محمدی ، از مزدوران رژیم اسلامی و استاد دانشگاه تهران در رشته انرژی هسته ای ، با ماده منفجره و کنترل از راه دور ترور شد. این مزدور از عناصر اصلی توسعه برنامه اتمی رژیم اسلامی در سالهای اخیر بود. که در سرکوب مردم در حوادث اخیر بعنوان لباس شخصی نیز نقش موثر و فعال داشت. " ] با این توجه که این استاد یکی از استادان حامی میر حسین موسوی بوده و بنا به گزارشات گرایشات سیاسی او به سمت اصلاحات بوده است.


ضلع سوم...!

در یک سو کودتا و کودتاچیان و در سوی دیگر ملتی که با جنبش سبز خود خواستار بر آورده شدن خواسته های خود هستند، اما یک سوی دیگر به میان آمد، طرفی که بیشتر شبیه یک رویای مرده است تا یک انجمن یا حرکت سیاسی، طیف و نگرشی که مرامی جز خشونت برای مطرح کردن و ابراز وجود در میان مردم و اوضاع سیاسی ایران نداشته و ندارد. کاملاً مشخص است که با انزوای این گروه میان مرم و اوضاع ایران بهترین راه برای مطرح شدن همین راهکار و این عمل کثیف بوده است، انجمن پادشاهی ایران و بعد از انتخابات در انزوایی قرارگرفت که نظیر آنرا تا بحال ندیده بود، انجمنی که قبل از انتخابات سخن از تحریم انتخابات صحبت میکرد، بعد از انتخابات از مدعیان جنبش سبز شده بود و به قول من باز همان کلمه معروف را باید برای آین جماعت استفاده کرد، ماهیگیرانی که منتظر گرفتار شدن ماهی به قلاب شان در این آب گل آلود هستند.

اما همین ترور نشاندهند ظعف این انجمن است، ظعفی که به خوبی خود را نشان میدهد. چرا این انجمن یک استاد ساده و شخصیتی که نه نیاز به محافظ دارد و نه اصلاً از نظر امنیتی تحط نظر بود ترور کردند، چه خواسته ای از ترور شدن این استاد دانشگاه نصیب این انجمن میشود؟ آیا ترور کردن یک استاد دانشگاه ساده مانند یک شهروند نیاز به انفجار بمب داشت؟ چرا این همه سروصدا و انفجار؟ و چرا این همه دروغ و یا شاید هم بی اعطلاعی از گرایشات سیاسی این استاد فقید؟ همه و همه این سؤالاتنشاندهند خامی و کمبود مطرح شدن انجمن دارد که سالهات همچون رویایی مرده است.

اما جالب تر از همه این است که انجمن پادشاهی خبر به عهده گرفتن این ترور را در ساعات بعد تکذیب کرد

منبع خبر: ججنبش راه سبز ( جرس ) WWW.RAHESABZ.NET



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر