دموکراسی سبز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

نوشابه باز کردن محسنی اژه ای برای ولی امر عادل...!

نوشابه باز کردن محسنی اژه ای برای ولی امر عادل...!


سلام

خبری منتشر شد که متن این خبر را من از سیمای جمهوری اسلامی و از یکی از بخش های خبی دیدم و شنیدم، اعلام حکم باقی و محارب برای کسانی که بر علیحه ولی امر عادل قیام کنند و کسانی که در این جنگ به گفته آقای اژه ای با سلاح سرد و گرم باعث برهم زدن جامعه شوند...، وقتی محسنی اژه ای با خیال راحت داشت از اعدام افراد خاطی و محکوم به این احکام حرف میزد خنده ام گرفه بود و منتظر بودم که بگوید: اگه کسی حرف زد خودم اعدامش میکنم! خیلی راحت از احکام و حکم های حرف میزد که گویی خیلی وقت است طناب دار را برای عده ای آماده کردند.

اینگونه سخن گفتن محسنی اژه ای نشاندهند قبول و اعلام این موضوع در شبکه عمومی در ایران است که هستند عده ای که ولی امر عادل یا غیر عادل را قبول نداشته باشند، اما چند نکته و جود دارد، 1- ولی امر عادل چه کسی است؟ 2- ولی امر عادل چه شرایطی را باید دارا باشد؟ 3- تکلیف این برادران بسیجی و لباس شخصی که با چوب و چماق باعث رعب و وحشت مردم میشن چی میشه؟ 4- ولی عادل را چه کسی تأیین میکند؟ 5-معیار مشخص کردن ولی امر عادل چیست؟

حرفی برای محسنی اژه ای ندارم، اما تأسف میخورم برای باهوش ترین و نجیب ترین مردم دنیا که باید احمق ها و نا نجیب هایی مانند اینان اینچنین به مضحکه بگیرندشان.



اما ولی امرعادل...

از این نوشابه باز کردن ها بسیار دیده ایم و شنیده ایم، اما آیا این ولی عادل نباید حد اقل مخالفانش در حد کمی باشند؟، و به راستی اگر عادل بود مخالف هم داشت؟، این همه آدم که آمدند توی خیابون و با فریاد و سکوت و با سروصدا اینهمه داد زدند گفتند مرگ بر دیکتاتور مریض که نبودند؟ و همه باید اعدام بشن؟ اقای ولی امر عادل این نکته را حداقل بدان که علی (ع) با آن همه عظمت و بزرگی تمام نگرانی اش این بود که مبادا در حکومت او حقی ضایع شده باشد و کسی نازاضی باشد و هیچگاه بر خود نمیبالید که حکومت عدل برپا کرده است و خود را ولی امر عادل نخواند، شما و همراهان پاچه خوارتان پا فرا تر گذاشته اید و حکم به ولی امر عادلی خود میدهید و مردم را به پای چوبه دار هدایت میکنید، کم کم بیاید بگوید اما زمان هم هستید و فرج را تسریع ببخشید و اگر کم هم هست اصتغفرالله پرده بردارید و بگویید که خدای هستید تا تکلیف همه معلوم شود، ولی امر عادلی که در قلمرو حکومتش حقی ضایع شود و خونی به نا حق ریخته شود نه تنها از حکم عدالت بلکه از حکم ولی هم ساقت میشود، ادعای علم داری عدالت را میکنید و خون مردم را در ماه حرام می ریزید؟ این است ولاین و عدالت ولی امر عادل؟





این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر