دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

بت شکنی خمینی...


بت شکنی خمینی...


سلام

در تمام دوران کودکی وقتی ار صداوسیما جماران و آن جمعیت مشتاق برای شنیدن صحبت امام(ره) میدیدم جالب ترین صحنه برای من وقتی بود که اما(ره) وارد صحن جماران میشد و یا خارج میشد و حاضرین در جماران ایستاده موج میخوردند و فریاد ( بت شکنی خمینی...) سر میدادند، بعد از فوت امام(ره) و تا همین چند سال گذشته نیز سخنرانی ها و دیدار های امام خمینی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشد، ولی کم کم این توجه کم رنگ تر شد و اما خمینی به تیتراژ بخش های خبری یا تیزر ها سرود جمهوری اسلامی پیوست و تنها در سالروز فوت ایشان و یا ایام دهه اول بهمن ماه دوباره خاطات امام از سیمای جمهوری اسلامی جان میگرفت.


بعد از انتخابات و حوادث بعد از آن کودتا چیان از هر حربه ای برای ایجاد تفرقه یاریزش جنبش سبز ایران انجام دادند، بعضی اقراد هم برای بعضی ها بیش از حد و ارزششان خرج کردند افقدر زیاد خرج کردند که با توهین به خودشان سکوت کردند، هم خودشان و هم هامیانشان، تمام ارزش ها را به بازی گرفتند تا با حرکت آزادی خواهی مردم مبارزه کنند، و این خرج کردن ها به جایی رسید که دیگر به امام (ره) توهین کردند.


و این توطئه ای بیش نبود برای تحریک بخشی از جامعه که هنوز ارمان های امام و تفکرات و اندیش هایشای ایشان را به یاد دارند و برای آن ارزش قائل میشوند، راهی که هدفی جز تحریک مردم و تحت فشار قرار دادن حکومت برای بازداشت سران اصلاحات نبود.


هرچند اگر پای من بگزارند میگویم کاش یک نفر از سران اصلاحات را بگیرند تا حد اقل تکلیف جنبش سبز مشخص بشه. اما با گفته ها امروز مقام رهبری اینچنین بر می آید که چنین حرکتی انجام نخواهد شد و کافی است یک نفر بازداشت شود تا مردم کاری که نباید انجام بدهند انجام بدهند.




خمینی کسی روزی او را بت شکن خطاب میکردند امروز عکس و محبت او بازیچه ای شده است برای تثبیت قدرت ده ای که یادشان رفته است که امام با آنها چه برخوردی میکرد و آنها را کج اندیشان و وابسته به انجمن حجتیه میخواند.




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر