دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

بلاخره بعضی ها یک جایزه جهانی دریافت کردند!!! ( طنـــــز )


بلاخره بعضی ها یک جایزه جهانی دریافت کردند!!! ( طنـــــز )


سلام

وقتی مجری برنامه انتخاب دروغگو ترین وبلاگ نویس سال اسم منو با الحجه ایتالیائی و به عنوان برنده جایزه دروغگو ترین وبلاگ نویس سال گفت، تمام رویاهای کودکی مثل گراف های فیلم های سینمایی از جلوی چشمم میگذشت، تمام آروزی من از دوران کودکی و مدرسه برای مطرح شدن، برایم فرقی نمیکرد که چه جوری مطرح شوم، فقط دوست داشتم یک جوری خودمو مطرح کنم ، و حالا من برنده دروغگو ترین وبلاگ نویس سال هستم، از پله ها بالا رفتم نیمه راه و در رسیدن به بالای صحنه منتظر جیغ فریاد و دست زدن و صلوات فرستادن در جهت شویق من از طرف حاضرران در سالن بودم که اولین لنگه کفش به طرف من آمد، لنگه کفش به من برخورد نکرد اما در فاصله کمی احساس کردم که بالای گوشم خنک شد! تعجب کردم و بلافاصله فهمیدم که خنکی در اثر برخود گوجه فرنگی با سرم بود، و فحش بود و ناسزا که نثارم میشد...!!! (این یک رویا بود اما)


اما من جنبه این برخورد را داشتم، من برای هدف بزرگی مثل مطرح شدن آماده بودم و باید این خطرات را به جان میخریدم!


انتخاب دیکتاتور سال از طرف دانشگاه اسلو!

من خیلی ها رو مثل خودم میشناسم که عقده مطرح شدن براشون یک عذاب شده، هرچی خواستن خودشون به عنوان مرید یا رئیس یا ... به جهان معرفی کنند فایده ای نداشت، و اما جدیدن شنیدم دانشگاهی هست که به این افراد کمک میکنه، اره دانشگاه اسلو به کسانی که دوست دارن مطرح بشن کمک میکنه تا در سطح جهان مطرح بشن، فرقی هم نداره که در رابطه با چه موضوعی مثلاً جدیداً جایزه دیکتاتور سال رو اهدا کردن اما آقای برنده جایزه حضور نداشت و در حرکتی نمادین جایزه به ماکت یا به قولی مشابه ایشون اهدا شد، البته ایشون قصد نرفت به این برنامه رو نداشتن و طبق قوانین کشور حق خروج از کشورشون رو ندارن، البته تا زمانی که چنین مسئولیت را در کشور خودشون دارند، انشالله که موفق و پیروز باشند و هرسال برنده این جایزه باشن!!! بلاخره بعضی ها یک جایزه جهانی دریافت کردند!!! این واقعه در روزی صورت گرفت که براک اوباما نیز جایزه خود را به عنوان برنده جایزه صلح نوبل دریافت کرد، عجب اتفاق جالبی...!

کاریکاتور از نیک آهنگ کوثر


این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر