دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

دیدار محمد خاتمی از محد علی ابطحی، مشتی به دهان کودتاچیان


دیدار محمد خاتمی از محد علی ابطحی، مشتی به دهان کودتاچیان



محمد علی ابطحی با وثیقه 700 میلیون تومانی آزاد شد،
این خبری بود که در اولین لحظه های آزادی محمد علی ابطحی در اینترنت منتشر شد، چیزی نگذشته بود که خبر دیدار سید محمد خاتمی نیز منشر شد، برام خیلی جالب بود، سید محمد خاتمی اولین ملاقات کننده محمد علی ابطحی بعد از آزادی او بود، محمد علی ابطحی تمام دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی رئیس دفتر او و یکی از مشاوران او بود، اما نگته جالب چیز دیگری است.

یادم که به دادگاه های تشریفاتی و نمایشی که از صدا و سیما و بعد از انتخابات پخش می افتم دگرگون میشوم، درست یام هست وقتی از زبان محمد علی ابطحی در دادگاه و از صداوسیما شنیدم که گفت: خاتمی یک خائن است. تمام بدنم لرزید، نمی توانستم تصور کنم که این گفته های محمد علی ابطحی است، با گفتن سخن از طرف ابطحی روزنامه کیهان با تیتر بزگ این مطلب را منتشر کرد بود، اما دیدار سید محمد خاتمی از محمد علی ابطحی آنهم اولین ملاقات کننده او بر این گفته صحه گذاشت که تمام این اعترافات و این گفته ها در دادگاه فاقد اعتبار است و به نظر من دیدار سید محمد خاتمی از ابطحی مشتی بود بر دهان کودتاچیان بود، این پیروزی است.



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر