دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

جنبش سبز علوی یا علکی..؟! ( طنـــز )




جنبش سبز علوی یا علکی..؟!


توضیح: غلط های املای عمداً نوشته شده اند " علکی = الکی "

دست نوشته ی من ناقص العقل اندر باب جنبش های علکی خوش



در آخرین ساعات روز یک شنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ خبرگزاری فارس و سایت رجا نیوز در اقدامی هماهنگ خبری را منتشر کردند با این عنوان " جنبش سبز علوی علام موجودیت کرد".

(منبع خبر در خبرگزاری فارس
www.farsnews.com )



در اول خواندن تیر این خبر شگفت زده شدم اما بعد که متن را خواندم از خنده روده بر شدم، این احمقانه ترین کاری است که کودتا چیان برای آبروری رفته خود میتوانستند انجام دهند، این بیانیه در 10 بند تنظیم شده و در اول آن آیات 24 -27 سوره ابراهیم به چشم میخورد. و بعد سلام به مردم متدین علوی و فاطمی ایران، و بعد از سرزمین ولایت مدار ایران سخن گفته میشود که قرنهاست مورد ستیز دشمنان ولایت بوده است، که احتمالاً این ولایت مداری به زمان کورش کبیر نیز میرسه، و بعد شروع میکنند به تعریف و تمجید از رنگ دشمن ستیز و مظلوم سبز که الهی فداش بشیم چقدر مظلومه و این کافرای بی دین که تو ایران هم زیاد هستند این رنگ رو مصادره کردن و بردن تو کمپن انتخاباتی خودشون و این رنگ جیگر خوشگل مامانی رو گول زدن و به نام خودشون ثبت کردن، البته در این بیانیه کم از فن پاچه خاری و ... هم استفاده نشده و تا تونستند پاچه ها و .. خیلی هارو نوازش دادند، و بعد در ادامه از خاطرات جنگ گفته میشه که آن زمان پرچم ها و پیشانی بندهایی با زنگ سبز و نوشته های اسماء مقدس به پیشانی جوانان ایران بستیم و اونهارو جو گیر کردیم فرستادیم جلوی گلوله تا امروز خودمون کودتا کنیم حکم فرمایی،[راستی ام این سریال جومونگ تأثیر گزار بوده ها]، خلاصه کجای بیانیه بودیم؟ به اینجا رسیدیم که جنبش سبز علوی از عموم مردم ولایتی و باحال ایران میخواهد که چند کار را انجام دهند، ( البته گفتند انجام بدید یعنی اگه انجام ندید همون کاری رو با شما میکنیم که با جنبش سبز و عیادی راه سبز امید کردیم ... )، در این 10 بند آنچه گفته میشود چیزی جز سؤاستفاده از اعتقادات و احساسات مذهبی مردم نیست و در کل از مردم خواسته که از همین فردا سر تا پا سبز بیان تو خیابان ها و بر در منازل و مغازه ها پارچه سبز بزند و شال سبز بیندازن و خلاصه هرجا رو که دستشون میرسه سبز کنند، یعنی مثلاً اگه فردا دیدید فلان مقام ... چفیه سبز انداخته تعجب نکنید که به وظیفه خود عمل کرده است. البته آدرس یک سایتی رو هم داده که انشالله قراره همین یکی روزها هک بشه
www.jsanews.com ،یک جاهایی از این بیانیه از مراجع خواسته تا اونها رو حمایت کنند که البته هر جی این چهار ماه حمایت کردن حالا هم میکنند. اما این تمام قصه نیست، قصه چیز دیگری است...

این رنگ سبز بد جوری خاری شده بود تو چشم کودتا چیان، این کار درسته خیلی حادثه ای انجام شد اما برنامه ریزی شده است، از قرار معلوم قرار روز 13 آبان همه سبز بیان بیرون، و قبل از آن صداوسیما هم وجود چنین تشکیلاتی رو اعلام خواهد کرد و بعد صحنه های رو از روز 13 آبان از صداوسیما پخش خواهند کرد و اون موقع میگزارن پای جنبش سبز علوی(علکی)، البته یک جورایی هم بد نیست دیگه بچه ها با خیال راحت میتونند نمادهای سبز و با خودشون حمل کنن .
البته دزدی ساده ترین کاری میتونه باشه که کودتاچی ها میتوند انجام بدن اونها کارهای دیگه ای مثل شکنجه، کتک زدن، تجاوز کردن، کشتن و ... هم بلدند، اما انگار تو فن دزدی مهارت خاصی دارن از دزدین پول نفت و خزانه گرفته تا رنگ سبز خوشگال جیگر ساده لوح که گول خورده و رفته تو کمپین انتخاباتی اصلاحات و حالا همه جای دنیا رنگ سبز و نماد جنبش راه سبز مردم ایران میدونند.

این" جنبش سبز علوی(علکی)" انقدر مسخره اعلام موجودیت کرده که مشخصه در نهایت دستپاچه گی و بدونه تعمل و تفکر در مورد اون این بیانیه صادر شده، 1- ثبت شده نیست، 2- اعضای این جنبش علکی چه کسانی هستند، 3- کی گفته خود جوشه؟ خود جوشه یا زور جوشه و تحمیلی مثل دولت شون، 4- تا دلت بخواد پاچه خاری و ... داره و مشخصه از کجا آب میخوره، 5- مثل گذشته و حال باز دارن از احساسات مذهبی مردم استفاده میکنن. این نهایت دروغ گودی و پستی این جمعیت رو نشون میده،کار به جایی رسیده که که دارن دین و مقدسات رو فدای حاکمیت و قدرت خودشون میکنن.

البته این جنبش از ارادت مندان همونهایی هستند که جنبه نقد شون بالاست و خیلی دوست دارن نقد بشن و از انتقاد بدشون نمیاد، اینها هم از بس زنگ سبز تو خیابون دیدند دیگه مجبور شدن دست به چنین کاری بزنن که دیگه نقد ها هم مال خودشون باشه و حداقل فکر کنن که اگه رنگ سبزی شعاری چیزی روی اسکناس، اتوبوس، دیوار... دیدند فکر کنن از جنبش سبز علکی خودشون. بزار خوش باشن...

این سبز جنبش علکی ها اون سبز ما یعنی " راه سبز امید" نیست و اشتباه نگیرید، این سبز سبز لجنی مایل به نارجی، چون اصولا این آقایون به لج کشیدن رو دوست دارن از این زنگ استفاده کردن، و قراره خودشون و هم با این رنگ به لجن بکشن، انشالله به یاری خداوند متعال و نظر امام عصر (عج).

و در آخر این نکته رو یادآور میشوم که چون من تمام پیشگویی هام مثل نستراداموس درست از آب در میاد و در "دست نوشته هام" هم کم غلط املای ندارم پیشبینی میکنم که تهران روز 13 آبان به رنگ سبز لجنی کشیده بشه و بعد از آن جنبش های سبزی خوردن و سبزی آش و سبزهای دیگر هم پا به عرصه رقابت بگزارند.


این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® htpp://
green-democracy.blogsky.com
©® htpp://
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر