دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

یاداشتی در آستانه ۱۳ آبان (یکم جدی، خیلی طنــــــز )




یاداشتی در آستانه ۱۳ آبان (یکم جدی، خیلی طنــــــز )

سلام
بلاخره ۱۳ آبان هم نزدیک شد، در آستانه 13 آبان اخبار زیادی به گوش میرسه، خبر از دیدار سید محمد خاتمی با عبدالله نوری، دعوت مهدی کروبی و تعیین مسیر حضور او در راهپیمایی در این روز، خبر از اعلام موجودیت جنبش سبز علوی( علفی) که بیشتر شبیه یک جوک تا خبر،بیانیه آیت الله صانعی و دعوت از مزدم برای حضور در این روز ( این بیانیه در سایت رسمی دفتر ایشان موجود می باشد) و جدید ترین خبر و جنجال ترین و به نظر من جدید ترین سناریو کودتاچیان و شخص احمدی نژاد حضور ناگهانی او در مجلس و بحث های لفظی و تذکرها که همه بر سر لایحه هدف مند سازی یارانه ها بود، البته در 12 آبان مقام رهبری نیز با عاشقان و شیفتگاه ولایت دیدار داشتند و انتظار میرفت در پی اعلام موجودیت جنبش سبز علوی (علفی) اکثر مردمی که در این دیدار حضور داشتند سبز پوش باشند که نبودند، فقط چند تایی اونهم صداوسیما تا تونست در گزارشات خودش به تصویر کشید.

توی دنیای مجازی ( اینترنت) که سرکش میکشیدم و فضولی میکردم هرجا خبری از حضور احمدی نژاد در 12 آبان در مجلس بود با این تیتر به چشم میخورد( حضور سرزده و ناگهانی احمدی نژاد به صحن مجلس ) ،" یک جوری میگن که انگار این بنده خدا لخت رفته وسط مجلس ".
اما این حرکت و حضور ناگهانی و سر زده احمدی نژاد به مجلس تنها یک سناریو میتونه باشه، البته آقای لاریجانی ریاست محترم مجلس و اخوی برادران لاریجانی که ماشالله هرکدام کوشه ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی رو گرفتن و ول نمیکنن از این مهمان ناخواند به گرمی و با آغوش باز استقبال کردن، البته آقای لاریجانی با آقای احمدی نژاد دست و روبوسی نکردن و حتماً اطلاعیه های منتشر شده در راه روی مجلس در مورد انفولانزای خوکی دیدند که این کارو انجام ندادند، وگرنه بنده خدا قصد بی ادبی نداشته، خلاصه بعد از الله اکبر گفتن های شب قبل 12 آبان در تهران که به نقل از شاهدان عینی و یک منبع آگاه که نخواست اسمش فاش بشه و البته تو فیس بوک ادد لیست منه و ما با هم دوستیم طنین الله اکبر نه تنها تن کودتا چیان رو لرزونده بود بلکه به قول همون منبع آگاه یواش یواش داشته تن جنبش سبز ها رو میلرزونده، البته این منبع آگاه از لرزوند اونقدر ها هم بدش نمیاد،و حضور احمدی نژاد و این جنجال خبری تنها میتونه یک ترس باشه، و راهکاری برای انحراف ذهن مردم از 13 آبان و گرفتن صدر اخبار در اینترنت و رسانه برای دور شدن ذهن مردم از واقعه ای که یک چشمه از اون رو شب قبل در تهران مشاهده کرده بودن.

البته رئیس پلیس تهران بزرگ علام کرده که در دست داشتن نماد سبز یا بر تن کردن لباس سبز در راهپیمایی روز 13 آبان اشکالی نداره و خود پلیس هم لباس سبز بر تن داره، و در مقابل تنها مکان راهپیمای رو در مقابل سفارت اسبق آمریکا معرفی کرده و مسیر های دیگر و غیر قانوی اعلام و گفته که برخورد میکنم، یعنی به کمک برادان لباس شخصی کتک میزنیم، گاز اشکاور میزنیم، تیر هوایی و زمینی همه جوره در خدمت هستیم مخصوصاً از بالای مسجد، تجاوز میکنیم، آب حوض میکشیم و ... خلاصه برای هرگونه همکای با لباس شخصی ها و مقابله با جنبش سبز اعلام آمادگی کرده، خدایش دستش درد نکنه خیلی فعالاً.

اما این 13 آبان هم بلاخره تموم میشه، آقایون کودتا چی بعدش چی؟ چیکار میخواید بکنید؟ عیاد غدیر، قربان، مهمتر از همه محرم و ضفر و ایام عاشورای حسینی رو میخوای چیکار کنی؟، یعنی میخوای توی ماه حرام خون بریزید؟؟؟!!! هرچند ماه های حرام طبق آیه قران ( سوره یوسف 5 ) ماه های ذیقعده، ذیحجه، محرم و رجب نام برده شده است اما مثل اینکه این آقایون قصد خونریزی هم دارن و اعتنائی به مسائل نمیکنند.



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر