دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

پیکان اتهام به طرف قاضی مرتضوی، این بار توسط اصولگرایان مجلس



پیکان اتهام به طرف قاضی مرتضوی، این بار توسط اصولگرایان مجلس


چاقویی که دسته خودر ا برید...

علی زاکانی عضو کمسیون پیگیری حوادث بعد از انتخابات مجلس در صحن علنی مجلس و در جمع خبرنگاران اضحاراتی را بیان کرد و مدعی شد که قاضی سعید مرتضوی دستور قضائی کهریزک را صادر کرده بود.

قاضی مرتضوی نام آشنای است که در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و بعد از دوم خرداد برای مطبوعات اصلاح طلب حکم جلاد باشی را داشت، توقیف فله ای روزنامه ها در آن روزها و به بهانه های مختلف کار روزمره مرتضوی بود، مرتضوی قاضی و بازجوئی است که به گفته های متهمانی که او بازجوئی کرده است بسیار زیرک و هوشیار است، آنچنان دروغ پردازی میکند که انسان به خودش هم شک میکند، بعد از افشا شدن حوادث و جنایات بازداشت گاه کهریزک مرتضوی با تغییر سمت و بنا به سمت فعلی خود کمتر در دسترس قلم خبرنگاران بوده و گه گاه تنها حرف و حدیث هایی در مورد او به گوش میرسید، اما با اضهارات علی زاکانی در صحن علنی مجلس و مطرح کردن ادعاهای او مبنی بر دست داشتن مرتضوی در صدور احکام قضائی کهریک دوباره قاضی مرتضوی به صدر اخبار بازگشت.


علی زاکانی در مورد تهدید مرتضوی نسبت به او که گفته بود از او شکایت خواهد کرد سخن گفت و اضهار داشته که مرتضوی اگر میخواست از من شکایت کند تا به حال این کار را انجام داده بود، اما مرتضوی میداند من چه مدرکی از او در دست دارم که این که تا بحال این کار را انجام نداده است، زاکانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که در صورت شکایت مرتضوی از من در دادگاه از مدرک مورد بحث استفاده خواهم کرد، زاکانی اشاره کرد که در صورت ارائه مدرک مورد بحث به مراجع قانونی مرتضوی می رود و با برف سال آینده هم پایین نمی آید.

گویی قاضی و بازجوی زیرک و هوشیار و همان آقای جلاد باشی این بار در بد مخمسه ای گیر کرده است، یا به قولی نه راه پس دارد و نه راه پیش ، اما نکته جالب این موضوع اینجاست که مرتضوی از طرف کسی مورد هجوم قرار گرفته است که از حامیان دولت احمدی نژاد در مجلس و از اصولگرایان است، شاید چاقو اینبار دارد دسته خود را میبرد....!


علی زاکانی عضو کمسیون پیگیری حوادث بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته های را بیان کر که میتوانید متن کامل این گفته ها را در ادامه مطلب در همین پست و یا از سایت های منبع مشاهده کنید.

سایت منبع: ( سایت
کلمه www.kaleme.com / سایت سلام نیوز www.salaamnews.ir )



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s


تهدید زاکانی:

من از مرتضوي خواهش مي کنم از من شکايت کند تا معلوم شود چه کسي بيمار است من نمي گويم او بيمار است او سالم است اما ايرادات ديگري دارد.

عليرضا زاکاني در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار سياسي ايرنا مبني بر اينکه زاکاني در دانشکده علوم اجتماعي در خصوص مرتضوي گفته بود که او دستور قضايي کهريزک را صادر کرده و مرتضوي مدعي شده که زاکاني بيمار است گفت: مرتضوي دستور قضايي کهريزک را صادر کرده بود و من براي صحبت هايم مدرک دارم.
وي افزود: من از مرتضوي خواهش مي کنم از من شکايت کند تا معلوم شود چه کسي بيمار است من نمي گويم او بيمار است او سالم است اما ايرادات ديگري دارد.
دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: من ادعايي کردم، گفتم "ايشان طبق دستور آيت الله شاهرودي متولي اين امر بوده که افرادي به کهريزک برده شوند" بر حرف خودم هم هستم. عضو کميته پيگيري حوادث پس از انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مرتضوي يک بار به کميسون مجلس آمد من چيزي گفتم که او گفت من همين امشب شکايت مي کنم، من جلوي نمايندگان گفتم خواهش مي کنم برو از من شکايت کن ولي او اين کار را نکرد مرتضوي مي داندکه چه مدارکي دست من دارد که اگر من آن را در دادگاه بگويم مي رود و با برف سال آينده هم پايين نمي آيد.
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس هشتم اظهار داشت: او وقتي در آنجا ادعاهاي من را شنيد در حضور 30 نماينده گفت من از حقم گذاشتم، مي شود که ما بخواهيم که ايشان از حقشان نگذرد. رييس هيات تحقيق و تفحص مجلس هفتم از نظام آموزش عالي کشور با اشاره به نامه چاپ شده در روزنامه ايران در سال 87 گفت: من در 27 /3/87 نامه اي درباره ادعاهاي جاسبي که گفته بود کنکور سالم برگزار شده نوشتم و در اين مورد پنج پرونده هم داشتم، مرتضوي در حالي که در اين موضوع، او به هيچ وجه مورد خطاب نبود نامه اي در تاريخ 1/4/87 در اين روزنامه منتشر کرد و شروع به هتاکي عليه من کرد. عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: من يک نامه در پاسخ به او نوشتم پاسخش را 27 /4/87 به روزنامه ايران دادم ولي روزنامه از چاپ آن به دليل تهديدات مرتضوي خودداري کرد در حالي که من از معاون مطبوعاتي و وزير ارشاد اجازه چاپ داشتم. نماينده تهران در مجلس گفت: من مي گويم در اين مملکت قانوني وجود دارد خوب است که همه پايبند قانون باشند اگر او حرفي دارد و اگر در بحث کهريزک که موضوع فتنه اخير است، بيايد از من شکايت کند.
زاکاني تاکيد کرد: با توجه به اسناد مقصر اصلي مرتضوي است.



سایت منبع: ( سایت
کلمه www.kaleme.com / سایت سلام نیوز www.salaamnews.ir )




این مطلب از سایت منبع است و این وبلاگ مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر