دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

استقبال پُر شور از رئیس جمهور بی... در تبریز (طنــز)


استقبال پُر شور از رئیس جمهور بی... در تبریز (طنــز)


مردم تبریز زمانی متوجه دیدار استانی محمود احمدی نژاد از این شهر شدند که تا فرود آمدن هواپیمای حامل احمدی نژاد و دیگر مسافران که همه و اکثرن باجناقها و اقوام نزدیک بودند 12 ساعت دیگر وقت باقی بود، در همین زمان اینترنت در سطح شهر تبریز دچار مشکل شد، شبکه موبایل هم مثل همیشه و با یاری برادران شپاه که دیگه حالا مخابرات جائی برای تفریحات آخر هفته اونهاست نیز دچار مشکل شد، در همان شب خبر از پخش اعلامیه هایی در تبریز برای هوشیاری مردم در اینترنت منتشر شد اما نظر من در آن شب استقبال گسترده ای از رئیس جمهور تحمیلی بود، اما...

در بازی تراکتور سازی و پرپولیس در خود تهران چنان جمعیتی از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز آمدند که عادل فردوسی پور در برنامه نود این همه تماشاچی را تحصین کرد و نهایت غیر قابل باور خواند، اما من نمیدونم احمدی نژاد خجالت نکشید رفت تبریز؟ حالا شاید عده ای بگن من چه آدم بی شعوری هستم اما اخه حق دارم بابا، اگه نگاهی به عکسهای که در ادامه همین مطلب هست بیندازید شما هم متوجه حرف من خواهید شد.

به قول یکی از دوستان تبریزی من در فیس بوک با ارسال تصاویری از این روز و کامنتی که مهراش برام فرستاده بود گفت:( نقل قول از دوست خوبم: حالا یک آدم درست حسابی هم نه، اگه داودبهبودی اومده بود تبریز 20 برابر این جمعیت تو این بارون جمع میشدند)

برای مشاهد تصاویر بر روی لینک های زیر کلیک کنید




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر