دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

نحسی ۱۳ آبان دامن چه کسی را گرفت؟



نحسی ۱۳ آبان دامن چه کسی را گرفت؟


سلام

من درنهایت دست و پنجه نرم کردن با انفولانزا و تب شدید این مطلب مینویسم و منتشر میکنم، اما در همین حال هم می نویسم، اگر چرت و پرت نوشتم ببخشید، که از اثرات تب شدیده.


همیشه 13 را عدی نحس خوانده اند ، این نحسی تا به انجا پیش رفته که هرسال و در 13 فروردین این نحسی را به در میکنند. اما نحسی 13 آبان دامن چه کسی را گرفت؟ کو دتا چیان یا معترضان؟

شاید تصاویر برخورد مأموران و لباش شخصی ها را به صورت عکس یا فیلم دیده باشد، که این نوع برخورد ها برای یک حرکت معترض آنهم مخالف با حکومت و آنهم حکومتی مانند حکومت اسلامی ایران بعید نیست، پس برخورد ها برای جنبش سبز ایران در روز 13 آبان امری عادی بوده و این جنبش سبز نبوده که نحسی 13 آبان دامن گیرش شده و نحسی نصیب هیچکس نبود جز کوتا چیان و حاکمان حکومت.

وقتی در حوادث بعد از انتخابات ماجرای به شهادت رسیدن ندا آقا سلطان پیش آمد رسانه های کودتا گران شروع به فرا فکنی و توجیح این قتل پرداختند، و این امر تا جایی پیش رفت که در نماز جمعه تهران احمد خاتمی اربده کش کودتاگران به توجیح مسخره این قتل پرداخت، این در حالی بود که در تبلیغات گسترده از همه جا سعی بر این داشتند که این موضوع را بیان کنند که این کار کار ما نبوده، این موضوع توجیح تنها به صداوسیما و رسانه های و بوق های تبلیغاتی منتی نشد و تا جایی پیش رفت که عوامل کودتا در جامعه و در بین مردم نیز به توجیح این موضوع پرداختن، در حوادث 13 آبان و تصاویر منتشر شده توسط مردم که یا با تلفن همراه و یا دوربین های کوچک دیجیتال گرفته شده و بعد منتشر شد صحنه ای بود که در شبکه ها آزاد تلوزیونی و اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفت، صحنه برخورد یک مأمور سپاه پاسداران با یک دختر و بعد زدن ضربه به سر او و درنهایت بیهوش شدن آن دختر معترض. این تصویر در جدید ترین تجمع مردم معترض به صورت گسترده منتشر شد و بازتاب پیدا کرد، شبکه های فارسی زبان مانند BBCpersian و VOA و شبکه های انگلسی زبان و شبکه های دیگر این صحنه را بصورت گسترده بازتاب دادند، حالا شما اگر جای احمدی نژاد باشید و یا نه اصلاً جای مقام رهبری باشید برای توجیح ای صحنه چه چیزی خواهید گفت، البته کودتاچیان از ... لنگه ندارند، و برای توجیح هر چیزی را خواهند گفت، من که اگر بودم خجالت اجازه نمیداد که در مقابل مردم قرار گیرم و سخنی بر زبان بیاورم، البته رو که نیست سنگ پای قزوین...



این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر