دموکراسی سبز

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

پخش فیلم پخش نشده اعترافات محمدعلی ابطحی از سایت رسمی اکبر اعلمی




پخش فیلم پخش نشده اعترافات محمدعلی ابطحی از سایت رسمی اکبر اعلمی

سلام
بعد از پخش قسمتی از اعترافات محمد علی ابطحی از وب سایت رسمی اکبر اعلمی که در جریان پخش این اعترافات و دادگاه ها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش نشده است سوال های بسیاری به وجود آمده است.

اکبر اعلمی از جمله افرادی است که در به چالش کشیدن مهارت بسیار جالبی دارد، او یکی از منتقدان دولت نهم و یکی از شخصیتهای است که در عین زیرکی، قلم تند و تیز و نقد صریح و شیوایی دارد.

نام و شخصیت اکبر اعلمی را اولین بار و در جریان نامه سرگشاده او به مقام رهبری شنیدم، او نقد های بسیار جالبی نیز از دولت نهم دارد که میتوانید این موضوعات با کلیک بر لینک های زیر ببینید.

برای مشاهد این حبر و دانلود این فیلم
اینجا کلیک کنید.

برای مشاهد نامه سرگشاده اکبر اعلمی به مقام رهبری
اینجا کلیک کنید.

برای مشاهد نقد اکبر اعلمی از دولت نهم
اینجا کلیک کنید.



انتقاد به سبک اکبر اعلمی


اعلمی با پخش بخشی از اعترافات محمد علی ابطحی که در جریان پخش دادگاه ها و اعترافات از صداوسیما پخش نشده است دو سوال مطرح کرده است، و به زیرکی تمام از بر زبان آوردن این سخنان در شرایطی میگوید که این اعترافات را از نظر عقلی و شرعی غیر قابل قبول مطرح میکند، اعلمی به این نکته اشاره میکند که اگر این اعترافات زیر شکنجه یا بر اثر داروهای روان گردان و در شرایط سخت بیان شده است چرا افراد دیگری حاضر به گفتن چنین اعترافاتی نشده اند، احمد زیدآبادی، صفائی فراهانی، تاج زاده، بهزاد نبوی و ... چرا حاضر به گفتن اینگونه اعترافات نشده اند؟؟؟

من این بخش از اعترافات ابطحی را دیدم، در این قسمت ار اعترافات ابطحی پیکان اعتراف به سمت میر حسین موسوی، و سید محمد خاتمی است، این سخنان به گونه ای مطرح میشود که گویی ستاد میر حسین موسوی دفتر تحریریه بی بی سی فارسی است! موسوی را با توهم آت خاص میخواند و سید محمد خاتمی را به نام خائن میخواند، از جلسات قبل و بعد از انتخابات میگوید و از سازماندهی ها برای آشوب!! اما آیا این سخنان به درستی بیان شده اند؟

من وب نوشته های محمد علی ابطحی را در روزهای 23 و24 خرداد و بعد از اعلام نتایج انتخابات خواند، نوشته هایی که با گفته های او هیچگونه منافاتی ندارد، اندیشه های محمد علی ابطحی آنچه در گذشته و امروز می بینیم کاملا متفاوت است، اما دیدار سید محمد خاتمی از ابطحی خط باطلی بود بر تمام این گفته ها و نشاندهنده این موضوع است که اگر خاتمی هم جای ابطحی بود میگفت ابطحی خائن است!!!

من با این عقل ناقص خود نتیجه را اینگونه میبینم که : این شرایط است که گفته هاو رفتار های انسان را دچار تغییر میکند، فشار های وارد بر محمد علی ابطحی و دیگر بازداشت شدگان بعد از انتخابات و با برسی گفته ها و اعترافات و مقایسه با نگرش ها و اندیشه های آنها در گذشته صحت این گفته را تأیید میکند.


این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //
green-democracy.blogsky.com
©® http: //
green-road.blogsky.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com


...........................................................................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر