دموکراسی سبز

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

راهکارهای یک دیکتاتوری...! (پیشبینی های یک وبلاگ نویس)



راهکارهای یک دیکتاتوری...!


(پیشبینی های یک وبلاگ نویس)




سلام

بعد از انتخابات ریاست جمهوری و وقایع و اتفاقات پرامون آن در این چند ماه گذشته و با نزدیک شدن به 22بهمن88 و با وجود فراخوان های خودجوش جنبش سبز برای حضور در این روز باید منتظر عمل یا عکس العمل کوتاچیان و دیکتاتورهای سیاست ایران بود.




حکومت ایران و حاکمان ان در مقابل حضور مردم در 22 بهمن88 پیش روی خود 2 راه بیشتر نداردند، البته این دو راهکار یا به نوعی پیش بینی من قبل از روز 22 بهمن است.




اولین راهکار میتواند برخورد و یا انجام کاری باشد که دل مردم را به دست آورند تا شاید در 22بهمن حداقل خبری چندانی از حضور جنبش سبز در خیابانها نباشد، راهکاری که بیشتر شبیه همان نوشیدن جام زهر معروف است، مقامی چون رهبری با در دست داشتن اختیاری مانند عفو زندانیان میتواند چون سالهای گذشته و طبق رسم هرساله از اختیارات خود استفاده کند و با وجود این همه پیشنهاد و راهکار که در تمام آنها اصل آزادی زندانیان و بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات موجود است زندانیان و بازداشت شدگان و متهمان حوادث اخیر راعفو نموده و کمی از اتش سوزان جنبش سبز کم کنند، البته این راهکار با وجود روحیه موجود رد مقامی چون هبری تغریباً محال ممکن است، باز به این نکته توجه کنید این راهکارها وپیش بینی تنها نظریه های این نویسنده ناقص العقل وبلاگ دموکراسی سبز است.




در دومین راهکار و پیش بینی میتواند به راحتی و میان موج حضور مردم در خیابان بدونه توجه به هیچ مسئله ای بر روی آنها آتش بگشایند و بعد در مقابل آن همه چشم توی دنیا ببینه و بعد بگویند ما نبودیم و عوامل خارجی بودند و بعد هم یکی بوزینه رو بیارن توی تلویزیون و لبخند مضحکانه ای بر لب بزنه و بگه که : کی گفته این اتفاقات در جمهوری اسلامی رخ داده؟ اینها یک تعدادی وطن فروش هستند و...، البته کودتاچیان نیز میتوانند در راستای این پیشبینی از راهکارهای اشخاصی مانند اقای حسنی خطیب نماز جمعه و نماینده مقام رهبری در اردبیل نیز استفاده کنند و بنا به گفته ایشان عده ای از متهمان دادگاهای اخیر را در میان راهپیمایی مردم در 22 بهمن اعدام کنند و به دار بیاویزند!!! باز به این نکته توجه کنید این راهکارها وپیش بینی تنها نظریه های این نویسنده ناقص العقل وبلاگ دموکراسی سبز است.




این پیشبینی ها اگرچه هرکدام به نوعی خوب و بد هستند اما هرچه هست واقعیتی بیش نیست، در هر دو صورت و یا صورت های دیگر این نکته مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است که با وجود هر حرکتی از سوی کودتاچیان و دیکتاتوری خواهان و دیکتاتوران موجود در سیاست ایران مانعی در مقابل برداشتن گام بزرگ جنبش سبز مردم ایران در 22بهمن نخواهد بود، در هر صورت چه تمکین به خواسته مردم و چه در مقابل مردم قرار گرفتن و چه حضور جنبش سبز در نهایت آرامش در این روز و دیگر رفتارهای ممکنه این جنبش سبز مردم ایران است که یک گام به سوی پیروزی حرکت میکنند.





این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد



(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)



©® http: //green-democracy.blogspot.com



E-mail: green_democracy@yahoo.com



.......................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر