دموکراسی سبز

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

بوی خرداد بوی خون ... (یاداشتی برای خرداد ماه 89)



بوی خرداد بوی خون ...





یاداشتی برای خرداد ماه 89





سلام




اسم خرداد که به گوشم میرسه ناخواسته چند چیز در ذهنم نق میگیره، یا به قولی جلوی چشمم میاد، اول از همه 2خرداد 1376 بعد روزنامه توقیف شده خرداد و... ، اما این روزها و مخصوصاً در یک سال گذشته اسم خرداد که به گوشم میرسه بغض گلومو فشار میده، شاید شماهم چنین حسی رو داشته باشید، خردا سال88 روزهایی پر از نشاط و امید، امید به آینده ای بهتر و روشن، امید به ایرانی آزاد و آباد، روزهایی پر از شور و شوق طلوعی روشن بعد از شبی تار و سر، امید ها و آرزوهایی که به دست فرزندان شیطان در زمین به بغضی سنگین تبدیل شد، شاید از این گفته من که عده ای رو با نام فرزندان شیطان خطاب کردم متعجب شده باشید، اما به راستی کودتایی که در مقابل این همه شوق و اشتیاق صورت گرفت تنها میتواند کار فرزندان شیطان باشد ( فرزندان شیطان: کسانی که شیطان در بسته شدن نطفه آنها شریک شده است ).





از واژه کودتا که استفاده میکنم به این مطلب فکرمیکنم که اگر تقلب و کودتایی هم صورت نگرفته باشد فریب و ریا و نیرنگ که در کار بود!؟





خرداد این روزها بوی خون میدهد، بو گاز اشک آور، بوی یکی شدن در مقابل فرزندان خلف شیطان در خیابانهای ایران، خرداد این روزها رنگ سکوت دارد، خرداد این روزها ماه غصه ی نسلی است که تقاص سکوت پدران و مادرنشان را میدهد ویوق خفقان را به دوش میکشد، بوی خرداد هنوز هم بوی رهایی است ...




این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //green-democracy.blogspot.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com
.................................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر