دموکراسی سبز

۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

سالاد فصل برای دموکراسی سبز ( تابستان89 )



سالاد فصل برای دموکراسی سبز ( تابستان89 )








سلام

مطلب سالاد فصل این فصل یعنی تابستان 89 کمی با تأخیر منتشر میشود، دلیلش هرچه باشد مهم نیست، شما فکر کنید جام جهانی و اختاپوس پیشگو یا هرچیز دیگه دلیل دیر منتشر شدن ان مطلب و شما کوتاهی این حقیر رو ببخشید.

بهار 89 با تمام پیشگویی ها و پیشگیری ها و ترس ها و خفقان ها و جنجال ها و ... گذشت و فصل داغ تابستان با تمام گرمایی که داره از راه رسید، اما در این فصل داغ خبری از بازار داغ حوادث و رویدادهای سیاسی و یا اجتماعی نیست، یا بهتر اینجوری بگم مثل تابستان سال گذشته نیست.

قبل از خرداد و با وجود نزدیک شدن به سالروز انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و اتفاقات بعد از آن همه انتظار این رو داشتند که در این روزها اتفاقات تازه ای رخ بده، اما با نزدیکتر شدن به سالروز انتخابات همه چیز آنقدر ساکت و مشکوک بود که میشد حدس زد سکوت حاکمیت چیزی جز آمادگی برای یک سرکوب گسترده نیست، و با تمام این اوصاف قائله به اینجا ختم شده و هیچ اتفاق خیابانی رخ نداد.

همیشه خرداد ماه پر جنجالی بوده، امسال این جنجال تا جایی پیش رفت بود که کم کم داشت دامن آق سید حسن موسوی خمینی رو هم میگرفت که البته گرفت، گفتن این موضوع چیزی جز تکرار مکررات نیست، اما نکته قابل توجه همچنان سکوت شیر خفته سیاست ایران هاشمی رفسنجانی میتونه باشه انگار نه انگار مملکت به موئی بنده، و همچنان سکوت است و سکوت.

این مطلب از نویسنده است و مسئولیت آن را به عهده می گیرد
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است)
©® http: //green-democracy.blogspot.com
E-mail: green_democracy@yahoo.com
.........................................................a.r.s

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر